Paweł Chmielowski – dołącza do zespołu Warty Śrem

Z dniem 4 maja 2021 do naszego klubu dołączył Paweł Chmielowski, obejmując stanowisko specjalisty ds. marketingu. Jednym z głównych zadań, które stanie przed nim jest zunifikowanie obszarów komunikacji marketingowej oraz rozwój projektu Warta i Przyjaciele.

W Warcie Śrem Paweł Chmielowski będzie odpowiadał za strategię marki, wyznaczanie nowych obszarów wzrostu marketingowego oraz współpracą z głównymi partnerami klubu.

Jak sam podkreśla: Praca dla klubu z tak bogatą historią, która dodatkowo tworzy przyjazne środowisko rozwoju dla wielu młodych piłkarzy i daje radość mieszkańcom, zobowiązuje mnie do kreowania rozwiązań wykraczających poza standardowe ramy. To duże wyzwanie, a zarazem ogromna motywacja do budowania silnej pozycji
i nowoczesnego wizerunku marki Warty Śrem.

Swoje działania w pierwszej kolejności oprę o twarde dane. Planuję przeprowadzić w pełni reprezentatywne badania mieszkańców Śremu. Mogą niebawem Państwo się spodziewać osób z ankietami na terenie miasta. Badania chcę również poszerzyć o wywiady eksperckie, by poznać potrzeby tak władz samorządowych jak i przedsiębiorców. Na podstawie tych danych, uzupełnię strategię marki oraz wraz z Zarządem zaplanujemy konkretne działania i wykorzystamy odpowiednie do tego narzędzia.

Paweł Chmielowski posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów badawczych wykorzystywanych przy działaniach strategicznych dla największych marek branży sportowej. Współpracował m.in. z oboma poznańskimi klubami, czyli Lechem i Wartą, Wisłą Kraków, Śląskiem Wrocław, Wisłą Płock,  Treflem Gdańsk, Anwilem Włocławek, Fortuną 1 Liga, organizacją FEN czy też ze sponsorami klubów sportowych (STS, Milenium). Jest współtwórcą adaptacji koncepcji „Audience Development” dla potrzeb sportu – „Supporters Development”. Realizował usługi badawcze dla placówek dyplomatycznych. Współpracował z wieloma jednostkami naukowymi, pracownikami uczelni wyższych oraz władzami samorządów. Jest wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Menedżer Sportu oraz Wyższej Szkoły Sportu we Wrocławiu. Prywatnie mąż i ojciec trzech córek.

Wyznaje zasadę Petera Druckera: „Nie możesz efektywnie zarządzać rzeczami, których nie możesz zmierzyć”. Paweł Chmielowski charakteryzuje się podejściem do marketingu, który jest oparty na zaawansowanej analityce, a co za tym idzie na efektywnych narzędziach wsparcia sprzedaży.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.