Paweł Chmielowski – dołącza do zespołu Warty Śrem

Z dniem 4 maja 2021 do naszego klubu dołączył Paweł Chmielowski, obejmując stanowisko specjalisty ds. marketingu. Jednym z głównych zadań, które stanie przed nim jest zunifikowanie obszarów komunikacji marketingowej oraz rozwój projektu Warta i Przyjaciele.

W Warcie Śrem Paweł Chmielowski będzie odpowiadał za strategię marki, wyznaczanie nowych obszarów wzrostu marketingowego oraz współpracą z głównymi partnerami klubu.

Jak sam podkreśla: Praca dla klubu z tak bogatą historią, która dodatkowo tworzy przyjazne środowisko rozwoju dla wielu młodych piłkarzy i daje radość mieszkańcom, zobowiązuje mnie do kreowania rozwiązań wykraczających poza standardowe ramy. To duże wyzwanie, a zarazem ogromna motywacja do budowania silnej pozycji
i nowoczesnego wizerunku marki Warty Śrem.

Swoje działania w pierwszej kolejności oprę o twarde dane. Planuję przeprowadzić w pełni reprezentatywne badania mieszkańców Śremu. Mogą niebawem Państwo się spodziewać osób z ankietami na terenie miasta. Badania chcę również poszerzyć o wywiady eksperckie, by poznać potrzeby tak władz samorządowych jak i przedsiębiorców. Na podstawie tych danych, uzupełnię strategię marki oraz wraz z Zarządem zaplanujemy konkretne działania i wykorzystamy odpowiednie do tego narzędzia.

Paweł Chmielowski posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów badawczych wykorzystywanych przy działaniach strategicznych dla największych marek branży sportowej. Współpracował m.in. z oboma poznańskimi klubami, czyli Lechem i Wartą, Wisłą Kraków, Śląskiem Wrocław, Wisłą Płock,  Treflem Gdańsk, Anwilem Włocławek, Fortuną 1 Liga, organizacją FEN czy też ze sponsorami klubów sportowych (STS, Milenium). Jest współtwórcą adaptacji koncepcji „Audience Development” dla potrzeb sportu – „Supporters Development”. Realizował usługi badawcze dla placówek dyplomatycznych. Współpracował z wieloma jednostkami naukowymi, pracownikami uczelni wyższych oraz władzami samorządów. Jest wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Menedżer Sportu oraz Wyższej Szkoły Sportu we Wrocławiu. Prywatnie mąż i ojciec trzech córek.

Wyznaje zasadę Petera Druckera: „Nie możesz efektywnie zarządzać rzeczami, których nie możesz zmierzyć”. Paweł Chmielowski charakteryzuje się podejściem do marketingu, który jest oparty na zaawansowanej analityce, a co za tym idzie na efektywnych narzędziach wsparcia sprzedaży.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.